ІСТОРІЯ NEW NORDIC
New Nordic — це шведська група з унікальним ноу-хау у фітотерапії. New Nordic розробляє та реалізує дієві рослині дієтичні добавки та косметичні продукти для задоволення конкретних потреб у здоров’ї та красі. Продукти продаються під спільним брендом New Nordic для постійно зростаючої кількості людей у всьому світі.
Компанія New Nordic була заснована в 1990 році Карлом Крістіаном Бергманом Йенсеном, чиєю мрією було створити компанію з розробки рослинних продуктів, спрямованих на підвищення життєвої сили та якості життя користувачів. У 1992 році Марінус Блоб’єрг приєднався до компанії як напіввласник. Це був початок довготривалої дружби та успішних ділових стосунків
У New Nordic наша пристрасть полягає в тому, щоб допомогти людям у всьому світі жити більш підтягнутим і здоровим життям. Ми робимо це, розробляючи інноваційні та ефективні дієтичні добавки та косметичні продукти. Протягом багатьох років продукція New Nordic була відзначена багатьма призами та нагородами скандинавських і міжнародних торговельних асоціацій.
За останні роки компанія зарекомендувала себе як лідер категорії в сегменті «Краса зсередини» – категорії, яка швидко розвивається в усьому світі.
ВІД СКАНДИНАВІЇ У СВІТ
Царство рослин має потужну лікувальну та життєву силу, яка приносить користь нашому здоров’ю та красі. Ми всі хочемо почуватися добре і виглядати молодо. Новаторський підхід New Nordic полягає у пошуку рослинних інгредієнтів, які можуть живити та активізувати життєві процеси, зберігаючи нашу життєву силу та красу з віком.
Ідея виникла в Скандинавії, але незабаром поширилася по всьому світу. Людей з усієї Європи, Північної Америки та Азії приваблює новий скандинавський шлях до життєвої сили та скандинавські цінності компанії.
Сьогодні продукти New Nordic продаються щодня в більш ніж 50 000 аптеках, салонах краси та магазинах здоров’я в 36 країнах від Китаю до Сполучених Штатів і за їх межами. New Nordic відкрила 12 дочірніх компаній у країнах, і планується ще більше. Мета полягає в тому, щоб обслуговувати споживачів і роздрібних торговців за допомогою високоякісної підтримки продажів і післяпродажного обслуговування. New Nordic став відомим і визнаним споживчим брендом. Його характерний дизайн упаковки та логотип срібного дерева є чіткими та послідовними рисами всіх його продуктів.
ДЕСЯТИЛІТЯ ПРИСТРАСТІ
New Nordic націлений на безкомпромісну якість продукції, від полів і лісів до упаковки на полиці магазину. У 2004 році Франсуа Жерар приєднався до New Nordic для подальшого зміцнення дослідницьких та інноваційних процесів. Франсуа це справжній ресурс із великим досвідом завдяки широким знанням про рослини та здоров’я, і він сам є яскравим символом природного здоров’я.
Франсуа, Марінус і Карл Крістіан регулярно подорожують по всьому світу, щоб нанести на карту і оцінити нові рослини, а також знайти нові способи використання існуючих. Через програму «Від зерна до серця» вони контролюють кожен етап виробництва продукту – від вирощування на полях до доставки готової продукції в аптеки, магазини краси та здоров’я. Вони працюють виключно з найсерйознішими виробниками та екстракторами в усьому світі; люди, з якими вони побудували тісні стосунки, засновані на взаємній довірі.
New Nordic аналізує всі інгредієнти в контрольованих лабораторіях, щоб гарантувати безпеку та ефективність продуктів шляхом широких досліджень. З цією метою налагоджено контакти та співпрацю з міжнародними спеціалістами в галузі ботаніки, дієтології та медицини. Після того, як продукція була схвалена для виробництва, вона виробляється на контрольованих підприємствах із суворими вимогами до якості.
Результатом є постійно зростаючий асортимент харчових добавок, а тепер також продуктів для догляду за волоссям і шкірою, які підвищують життєву силу та протидіють віковим проблемам зі здоров’ям. Абсолютна більшість продукції New Nordic виробляється у Швеції та Данії.
ВІДКРИТА ТА ПРОЗОРА КОМПАНІЯ
New Nordic – це компанія, яка керується відповідно до сучасних принципів управління, у звичному робочому середовищі, яке стимулює творчість і динамізм. Компанія високо цінує свій досвід і спадщину. New Nordic є незалежною компанією, яка хоче залишатися такою й надалі, тому власники вирішили розмістити New Nordic на Стокгольмській фондовій біржі.
У січні 2007 року New Nordic було зареєстровано на біржі NASDAQ Stockholm, First North. Це дає New Nordic доступ до фінансових ресурсів, необхідних для міжнародного зростання, не відмовляючись від душі компанії. Будучи зареєстрованою компанією, New Nordic публічно повідомляє про всі важливі події.
Це означає, що New Nordic є відкритою, прозорою та сучасною компанією, де кожен бажаючий може стежити за тим, що відбувається, і будь-хто бажає може придбати акції та таким чином стати партнером New Nordic разом з Марінусом та Карлом Крістіаном.
NEW NORDIC – ІМ’Я ЗІ ЗНАЧЕННЯМ
Компанію назвали New Nordic, щоб відобразити динамічний та інноваційний бізнес. Основою є скандинавські традиції міцної майстерності та життя в гармонії з природою та традиціями, які можна простежити аж до епохи вікінгів.
Логотипом компанії завжди було дерево. У 1997 році характерне срібне дерево New Nordic було розроблено Йораном Рослінгом. Дерево символізує Іггдрасіль, Дерево Життя в давньоскандинавській міфології.
Срібне дерево блискуче, сучасне та високотехнологічне, але водночас має жіночу енергію – його органічні форми емоційні та загадкові. Він заспокійливий, цілющий і очищає. Продукти New Nordic доступні в різних дизайнах, але всі варіанти мають характерний логотип Silverträds.
СКАНДИНАВСЬКІ ЦІННОСТІ,
ГЛИБОКО ВКОРІНЕНІ В НОВІЙ НОРДИЦІЇ
У Скандинавії ми живемо близько до природи і на міжнародному рівні асоціюємося зі здоров’ям і добробутом. Ми високо цінуємо природу і як споживачі віддаємо пріоритет чистим і якісним продуктам. Як люди, ми цінуємо рівність, свободу та незалежність. New Nordic вірить у довгострокову перспективу; у відносинах з нашими споживачами та роздрібними торговцями, для якості нашої продукції та в дослідженнях, які стимулюють розробку майбутніх продуктів.

ПРИРОДНА МАГІЯ
КРАСА ПРИРОДИ
Цілюща сила природи чарівна. У Скандинавії ми живемо близько до природи і тому дуже поважаємо її елементи. Від смачних ягід до цінних трав, які є навколо нас, New Nordic постійно розробляє нові препарати для щоденних потреб здоров’я та краси. Ми спеціалізуємося на дієтичних добавках і косметичних продуктах на основі сучасних досліджень. Результатом є чисті та здорові продукти, які працюють у гармонії з організмом. Цей здоровий та інноваційний підхід ми називаємо «Природною магією».
ТВОРЕЦЬ ФРАНСУА ЖЕРАР
Франсуаза Жерар є творцем багатьох унікальних продуктів New Nordic для здоров’я та краси. Маючи понад 30 років досвіду міжнародної роботи з рослинами та красою, він є цінним експертом. Франсуа проводить стільки ж часу, подорожуючи у віддалені куточки світу, досліджуючи рідкісні ботанічні рослини в їх природному незайманому середовищі, як і в лабораторії. Він унікальна людина, яка живе і дихає «Природною магією».

РОЗРОБКА НОВОГО ПРОДУКТУ
У New Nordic натхнення для нових ідей щодо продуктів надходить від відкриттів нових сфер використання трав і рослинних екстрактів. Через мережу контактів з міжнародними фахівцями, установами та консультантами на кожному етапі розробки продукту забезпечується якість та ефект.
Розробка нових продуктів відбувається в тісній співпраці з постачальниками сировини, особливо коли потрібні нові виробничі технології та специфікації.
New Nordic регулярно проводить дослідження ринку, щоб виявити нові ринкові тенденції та зрозуміти потреби споживачів. Це означає, що New Nordic може задовольнити попит споживачів.




